Imatge de Komsomolec obtinguda a pixabay.com

El departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya modifica, de cara al curs vinent, l’avaluació a secundària per adequar-la al currículum per competències bàsiques.

Aquesta modificació dona continuïtat a l’avaluació de primària i coherència al caràcter competencial del currículum durant l’ensenyament obligatori.

Una de les novetats és que l’avaluació es farà en funció del grau d’assoliment de les competències i no de manera quantitativa. Així, als butlletins de notes dels nostres fills i filles deixarem de veure els tradicionals excel·lents, notables, bens, suficients o insuficients per veure:

  • no assoliment (NA),
  • assoliment satisfactori (AS),
  • assoliment notable (AN),
  • i assoliment excel·lent (AE).

Segons el departament, aquest sistema d’avaluació pretén acompanyar i millorar el procés d’aprenentatge dels alumnes tant pel que fa als continguts com al grau d’assoliment de les competències. A més, es tenen en compte els diferents ritmes dels alumnes i les seves potencialitats.

Podeu llegir més informació a la nota de premsa de la Generalitat de Catalunya.

Nous criteris d’avaluació a secundària
Etiquetat a: